ستاره‏ها نهفتم در آسمان ابرى . . !
دلم گرفته ، اى دوست ! هواى گريه با من . . .‏
گر از قفس گريزم كجا روم ، كجا، من؟

جک و اس ام اس عصرونه

دیدی دلم شکست
دیدی چه بی صدا دل پر ارزوی من
از دست کودکی که ندانست قدر ان
افتاد بر زمین
دیدی دلم شکست؟
جک و اس ام اس عصرونه

اس ام اس تسلیت
می دونم دلت گرفته
من برات سنگ صبورم
چی شده تنها نشستی
کاش مي شد اشکاتو پاک کرد
جک و اس ام اس عصرونهWwW.asroneh.com

بیا ای دل از اینجا پر بگیریم
ره کاشانه دیگر بگیریم
بیا گم کرده دیرین خود را
سراغ از لاله پر پر بگیریم
جک و اس ام اس عصرونه

جملات زیبا
فردا به‌ جاي‌ آدم‌ ها به‌ راه‌ها و جاده‌ هايي‌ كه‌ قدم ‌ها را به‌ انتظار نشسته ‌اند، نگاه‌ مي ‌كنیم‌. به‌ شاخه‌ اي‌ كه‌ مي‌ داند گنجشكي‌ قرار است‌ روي‌ آن‌ لانه‌ بسازد و به‌ باد كه‌ بال‌ كبوتري‌ را به‌ بازي ‌خواهد گرفت‌.

جک و اس ام اس عصرونهWwW.asroneh.com

مهربانم ٬ ای خوب
یاد قلبت باشد ٬ یک نفر هست که این جا
بین آدمهایی ٬ که همه سرد و غریبند با تو
تک وتنها ٬ به تو می اندیشد

sms, اس ام اس, اس ام اس تسلیت, اس ام اس جديد, اس ام اس غمگین, اس ام اس لاو, تسلیت, تسلیت SMS, جملات زيبا, جملات زیبای غمگین, جملات غم انگیز, جملات غمگین عاشقانه, شعر برای اس ام اس, شعر برای تسلیت, شعر غم انگیز, شعر غمگین, پیام تسلیت زیبا
دیدگاه‌ها
  1. Zahra Dakhili می‌گه:

    چک ها در سطح معمول هستند

پاسخی بگذارید

